tisdag 18 maj 2010

Vi är hemma från...


... sjukuset, jag och Ludvig. Redan klockan 06.45 imorse var vi på barnmottagningen för inskrivning. Allt har gått jättebra, mycket tack vare suverän personal och den lugnande saften som verkligen gjorde susen. Det första han gjorde på uppvaket var att dra bort förbandet på snoppen, och då var det blod och gallskrik och hejbaberiba ett tag - men annars har det gått långt över förväntan.

Jag var en riktig dokumentärfotograf ända in tills han blev sövd, men jag väljer att bara dela med mig av ett par bilder. Best of the best, kan man säga. :)

Nu blir vi hemma och chillar resten av veckan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

FINE,UNDERBARE LUDVIG!!!
Farmor älskar dig

Lotta sa...

Modiga, duktiga kille!!!

Monica sa...

Skönt att det har gått bra!

Vet hur det är att ta hand om en snoppopererad kille. Men jag gissar på att ni inte har riktigt samma restrektioner som vi hade... Som att sitta still en vecka!

Vila på :-)