lördag 8 maj 2010

Blåbärsbuskarna var slut, ...

... jag är lite lätt uppgiven - men tröstade mig med att köpa två liter jordgubbar på vägen hem. För övrigt har jag idag spenderat en mindre förmögenhet på andra livsnödvändiga växter från Blomsterlandet.

Är trött efter att haft X antal stopp på vår shoppingrunda idag då jag var själv med alla barnen och en ledbruten mor. Imorgon måste jag ägna mig åt lite gardening; jag ska börja med att skrapa mossa från några stenplattor och lite andra sådana roligheter. Sen blir det mer njutningsfullt när jag ska peta ner alla mina nya fina perenner i rabatten.

Nu! Nu är det godnatt småpojkar och Hej! älskade make och dotter i soffan med godis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Maria,jag följer gärna med och handlar med er och barnen,för att jag vill och för att låta ledbrutna modern vila!!!

Kram svärmor!!!