måndag 31 maj 2010

På Mors Dag blev jag...

... väckt klockan 05.05 av Love. Tack för det! Jag skakade liv i Mattias vid halv sju och somnade om med de stora barnen snarkandes och fäktandes bredvid.

Vid halv nio fick jag frukost på sängen, tillsammans med ett gäng mer eller mindre fina teckningar. Och ett presentkort på Paviljongen! Jag delar så gärna av mig med en bild på mitt fabulösa nyvakna jag.

Och det största plusset i kanten ger jag då den fenomenala dottern som är så oerhört driftig och hade googlat fram en Mors Dags-dikt som hon skrivit ned med sin allra bästa handstil. Plus att hon i smyg hade handlat min favoritchoklad som jag fick så vackert inslagen!

På eftermiddagen kom de hära fina mammorna förbi på Mors Dags-fika.

Och fick varsin söt liten blomma från oss.

Inga kommentarer: