fredag 14 maj 2010

Molly kom hem...

... inatt, och i förmiddags vid halv elva stod hon på jobbet i en knälång "I Love Mallorca" t-shirt. Hjärtegull! Jag blev alldeles tårögd. Och på jobbet fick jag kritik över att jag haft så lite bilder i bloggen sedan USA. Så jag delar med mig med ett fantastiskt vackert från idag.


Hela familjen åkte ut till Bergvik på eftermiddagen; Molly fick en examensklänning och Ludvig fick nya regnkläder. Sedan gick vi till Ica Maxi också när vi var som hungrigast - big mistake. Vi kom ut med italienska charkuterier och god ost och kex med havssalt och oliver och tapenade och godis till barnen och nappar till Love. Och skvallertidning till moi.

Nu har jag badat barn och så ska det pressas lite till. Love vaknade 05.13 idag och jag raglade upp som ett frågetecken. Tydligen var det för tidigt att ropa hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig helg!!!!
Margarete med kramar