onsdag 4 maj 2011

Mattias frågade mig...

... igår vad jag önskar mig i Mors Dags-present. När jag började rabbla en massa saker, avbröt han mig med orden: "kan du inte maila mig istället?" Den obotliga romantikern!

Men eftersom han har ungefär en halv hjärtinfarkt över jobbet så går jag naturligtvis min älskling till mötes. Och det är inga avancerade saker heller! ♥

Strumpor från Kappahls barnavdelning i 5-pack, sådana randiga som Molly har (dock gärna i andra fina färger!). Stl 37/39 blir bra så kan jag krympa dem lite i torktumlaren!

Chilipesto, naturligtvis, du vet vart det finns att köpa på flaska!

Jag blir alltid glad över liljor, det vet du ju! :)

Doftljus från Munkholm finns på Paviljongen, kanske lukten grönt äpple eller något annat vårigt? Finns även saltskrubb från samma märke som jag är sugen på att prova!

Inga kommentarer: