måndag 23 maj 2011

Efter en hyfsat jobbig...

... natt med hostande och ommöblering bland sovplatserna, har jag (återigen!) vaknat och känt mig som en miljon dollar. Och det här är en sådan dag som aldrig kommer ta slut.

Började med förmiddagsföreläsningar uppe på universitetet. Nu är jag hemma på lunch, kollar internetbanken och postar en helskotta massa traderaauktioner som gick ut igår. Sen ska jag till läkaren på hostutredning med Ludvig. Därefter ska Love hämtas, mat ska lagas och barn ska badas. Sen ska jag till frisören och fixa burret, och sedan måste jag lägga upp en massa nya annonser på tradera. Jag rensar och säljer som aldrig förr. Plötsligt har jag nämligen insett att resbudgeten till New York aldrig kan utvidgas tillräckligt mycket.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad heter du på tradera?

/Mia

Maria sa...

Mamamolu :)