söndag 29 maj 2011

Ja, jag fick faktiskt...

... lite sovmorgon - och en stor kopp te på sängen. Och tusen pussar och kramar i sängen från världens bästa barn. Vad tacksam man är trots allt - även om det just nu känns som om jag inte gör annat än skäller - över att ha fått hela tre stycken perfekta kiddos.

Av Love fick jag en väldigt - eehhhh.... - fin teckning. Mustasch! Mustasch! skrekpratade han glatt och kastade sig runt halsen på mig. Jag kände mig lite förnärmat på överläppen... tills jag insåg att han ville säga Mors Dag och ingenting annat :)

Ludvig hade trixat till ett superfint hjärta och några väl valda ord som han säkerligen skrev helt utan hjälp och som kom direkt från hjärtat.

Och Molly hade gjort en - hmmm... - ljuslykta med kanske liiite för höga kanter, så den får nog fungera som pennställ eller nåt istället.

Tusen tack mina kära! ♥

Inga kommentarer: