onsdag 15 september 2010

Wiiieee! Idag firar vi...

... att vi har varit gifta i fem år. Herregud vad länge vi har stått ut med varandra! Och jag som är ganska bråkig av mig och tänker att jag vill skiljas en gång i månaden, men egentligen är jag ju dökär i Matta liksom.

Idag fick jag världens finaste kärleksbrev som tyvärr är för privat för att lägga ut här, men jag grät och var så glad över att det fanns så mycket snälla saker om mig. Och så fick jag en liten ask dårå...

... och, ja, den innehöll ett halsband som jag så himla gärna ville ha! Nyckeln till mitt hjärta Y

Och sentimental som jag är, var jag tvungen att kolla igenom vårt bröllopsalbum, vilket även är från vår första New York-resa ihop. Här sitter vi i taxin på väg till kyrkan, båda med nerverna på utsidan.

Och här gifte vi oss, i Svenska kyrkan i New York.

Äkta kärlek. Och med en kärleksbebi i magen.

... och lite alternativa bröllopsfoton från Lower East Side. Det var 31 grader varmt, luftfuktighet på 91% och åskmoln i luften när vi klättrade upp på taket. Allt för att få med skylinen i bakgrunden! Och på kortet nedan fick några uteliggare vara med statister i parken.

Ja, tänk vad mycket roligt vi har gjort tillsammans! Å mer blir det. Fem år kallas för träbröllop. Vad torrt va! Vi som aldrig hinner få tråkigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Massa kärleksgrattis till er <3

Anonym sa...

Ett jätte stort GRATTIS på eran dag!!! Massa Kramar från Jennie E (Kling)

Becky sa...

So romantiskt ! :)

Anonym sa...

åhh undrar när calle ska få tummen ur,jag vill också gifta mig o ta romantiska bilder! ;)
Terre