lördag 4 september 2010

Nu när sommaren är...


... slut, bestämde jag mig för att även sötebrödsdagarna är slut. Alltså på riktigt. Hejdå everyday-fika, kvällsmackor och småätande i oändlighet. Hej träning, frukt och nytt liv.

Nu blev jag sjuk bara ett par dagar efter att jag började träna igen, så det sket sig rätt bra. Jag har ingen ork att hoppa och skutta med värk i bröstet och toktät näsa - men maten kan man ju hålla igen iallafall. Och det har jag gjort.

Och nu har det gått 12 dagar. Vågen visade -2,7 i morse, vilket jag blev nöjd med. Men det tråkiga är att det inte känns något på brallorna alls. Nej, lagen om alltings jävlighet gör jag att det är i behån det syns allra först. Plötsligt skulle jag kunna lägga i en golfboll till (eller nej förresten, något platt, typ en puck) utan problem. Brösten blir liksom som punkterade ballonger. Två jävligt flotta påsar men utan innehåll typ.

Som tur är finns det en massa kändisbruttor som också har problem med hängtuttar. Men som är betydligt yngre och inte har fött eller ammat ett endaste litet barn! Ja, sådant här gottar jag mig i denna lördag.

Inga kommentarer: