torsdag 23 september 2010

Vilken skön start...

... på dagen. I morse backade jag på grannens bil när jag skulle skynda iväg till skolan. Molly började nästan gråta och jag har haft en klump i magen hela förmiddagen. "Men va i hälvätte göru?" skrek han från balkongen. Som om han hade en Rolls eller nåt. Den här bilen vi pratar om är ändå typ redo för skroten.

Nu ska jag gå dit efter föreläsningen och erbjuda honom lite cash, för det tycker Mattias är den bästa idén. Jag får ta med mig något litet barn så han inte stryper mig, tänker jag.

3 kommentarer:

lillaj sa...

Eftersom jag vet vilken bil det var du råkade backa in i så är det nästan så jag tycker att bilägaren borde betala dig istället för tvärtom.
Så det så :)

Anonym sa...

Jag vet hur det känns! Lycka till!
Kram svärmor

Monkan sa...

Suriga gubbar och skrotiga bilar kan vi lägga på samma hög va ?
hoppas det gick bra och att du inte behövde betala fantasisummor..
kram Monika