onsdag 15 september 2010

Firandet fortsatte när...


... Molly kom hem från affären med liljor. "Grattis på 5-års dagen", hade hon skrivit på.

Ludvig och Love fick också presenter. Inte ska väl de små vara utan!
Sedan åkte vi och köpte mat. Herregud, hela dagen har handlat om att äta. Barnen önskade sig McDonald's, och eftersom jag och Mattias inte kunde bestämma oss köpte vi både sushi och chow mein.

Det här är den snyggaste mat jag sett! "Fram med kameran!", ropade jag till Mattias när jag kom hem med påsarna. Hela brickan såg ut som ett konstverk. Man vill ju typ aldrig äta upp dem.
Kanske skulle vi inte ha gjort det heller. Vissa bitar var jättegoda, andra åkte lite hiss i halsen. Tre-fyra bitar hade varit perfekt, men eftersom det var så dyrt så kände vi oss tvungna att äta upp. Och efter X antal bitar med rå fisk i magen kände jag mig... nästan kräkfärdig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt ni har det. Vilket firande,inte minst från den ljuvliga Molly! Kram svärmor