fredag 10 september 2010

Ojojoj vad mycket...

... intressanta bloggar det fanns denna morgon, och jag tänker på att ungdomarna som deltar i Kungarna av Tylösand (hette det va?) kommer vilja ta livet av sig när de blir vuxna och inser hur de fläkt ut sig i TV, och jag tror att ögonbrynen behöver vaxas och jag behöver nog umgås lite med Mattias nu innan han åker (jag kanske kan lura med honom till Cazanova på lunch?) och jag vill också åka någonstans NU, jag måste komma ihåg att köpa vanish för nu är ca 85% av barnens totala garderober nerfläckade, och jag har ringt och beställt tid för hepatit-vaccination inför Thailandsresan och jag måste föra över pengar och ska jag beställa jacka på Stayhard fast deras betalningssystem bara krånglar bara för att jag har en minirabattkod?

Det finns alltså många fullt giltiga skäl till att inte läsa om humanistiska tolkningsmetoder och paradigmskifte och annat högintressant idag.

Inga kommentarer: