söndag 18 juli 2010

Jag har glömt att delge...


... er, kära bloggläsare, att jag kommit in på universitetet i höst och ska alltså läsa till förskolelärare. Eftersom jag hade såpass bra resultat på högkoleprovet var jag i princip säker på att komma in, men man vet ju aldrig. Men tidigare i veckan fick jag alltså beskedet!

Detta firades med mitt första inköp inför skolstarten! En kalender måste man ha när man pluggar - detta faller alltså inte under kategorin "Onödiga inköp sommaren 2010". Nu ska jag bara köpa böcker för en miljard också.

3 kommentarer:

C.Nilsson sa...

Grattis! Jag kan nästan se dig som Reese Witherspoon i Legally Blonde när du sitter där på föreläsningarna

Johanna sa...

Grattis! Mycket bra yrkesval :P

Anonym sa...

Jätte Grattis Mia!!! Ett bra val! =)
Kramizar Jennie E (Kling)