onsdag 21 juli 2010

Love har varit vaken...

... i princip halva natten, vilket innebar att jag gick och lade mig och sov igen vid halv åtta när jag väckte Mattias. 10.20 vaknade jag igen, men svår inre stress av att halva dagen hade gått, så jag drog genast igång projekt: städning och involverade hela familjen. Mattias städade badrummen, Molly vek tvätt och Ludvig dammsög (med ett något tveksamt resultat, men ändå).

Och så är jag så rastlös (och full av aggressioner?) att jag bara måste göra något efter lunch. Så jag vill gärna cykla till Kronoparken med Molly, för att få flåsa lite båda två. Men så plötsligt ska hela familjen med, så jag har Love bakpå och det är 27 grader ute och jag blir så himla svett och trött så jag måste uppför långa backen och tänker att det här var nog inte en sån väldans bra idé ändå.

Inga kommentarer: