måndag 19 juli 2010

Även i semestertider...

... måste man ibland ta sig i kragen och få saker gjorda - så idag har vi varit ganska produktiva. Mattias har varit och lagat en grej på bilen och fixat igång nätverkskortet på ena datorn. Jag har skrivit ut viktiga papper från datorn, fyllt i och postat dem. Storhandlat, tvättat och styrt upp lite inför veckan.

Imorgon ska vi åka och plocka jordgubbar är det tänkt. Och ta en fika med Theres med tillhörande bebi. Och så ska vi ta en liten cykeltur, för det har Ludvig bestämt.

Onsdag kommer kära fröken Blücher hit med en bok som jag behöver till min första delkurs i höst. Å lilla fina Tyra ska få bekanta sig med sin överman när det gäller barnsureri.

På torsdag åker vi till Stockholm och spenderar natten där. Kommer tillbaks hem på fredag kväll efter en heldag på Grönan. Lördag-söndag blir mest chill - sedan åker vi till Fejbol på måndag.

Så! Det var planerna det.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Oj vad ni far runt och gör massa skoj! Vi gör typ...ingenting...går till sjön emellanåt...men nåja, man ska väl inte klaga, vi har iaf tur med vädret ;) Kul att läsa förresten! Jag vill oxå läsa. Någongång. Har ju tänkt bli begravningsentreprenör (jo, det har jag!) när jag blir stor =)

Fredrik sa...

Har du fått på alla böcker som du behöver? Kanske har ett par här hemma annars?