lördag 7 mars 2009

Molly har skapat sig...

... själv på Sims. Hon bor ihop med killen E som hon är kär i IRL. Hon kommer och viskar till mig "Mamma, jag och E hånglar" med mysig röst. Andra dagar kommer hon och talar om för mig att E är så himla asbra på att laga mat. Han kan göra skinksmörgåsar och fläskkotletter och tydligen kan han beställa pizza också.

Nu när jag stog och gjorde ugnsrengöring special, ropade hon från övervåningen att "Mamma, jag har ett problem." Den andra killen K-V som hon också är kär i IRL bor granne med henne och E på Sims, och så tyckte hon att det var en bra idé att E och K-V skulle bli kompisar eftersom de är bästa polare IRL. Men så hej och hopp blev det lite fel, så nu är E och K-V kära i varandra. Så nu hör jag att hon suckar lite ledset där uppe. Vojne vojne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon verkar stencool din dotter. :) Och jaaaa, jag och småfolket vill gärna komma på MeandI-kalas! Jag är grym på att spendera pengar, och tar varje tillfälle jag får att göra detta. :) KUL!