onsdag 11 mars 2009

Jag är helt...

... jävla sluuuut. Kalaset var supertrevligt och var inte för upphaussat denna gång. Bilder kommer imorgon... eller eventuellt ikväll när jag samlat ihop lite mer energi.

Mattias är hos J å kollar på fotboll. Jag är ensam hemma med Love. Tänkte att jag ska lägga upp fötterna och läsa Rosings bok. Jag antar att det mest är som en pekbok med tanke på författarens intelligens, så det går nog fort Catti.

Tittade för övrigt på Rosings TV-program igår. Det är det plojigaste jag någonsin har sett! Det känns som ett gäng halvintresserade fjortiskillar på gratisresa med en blondin i mitten som surar så fort någon inte gör precis som hon vill.

Mattias undrar hur fan en sån patetisk människa överhuvudtaget kan tillägnas någon egen tv-tid. Och så undrar han vad det är för idioter som tittar på skiten. :S

Jag undrar mest om hon inte kan ta och plocka ut den där jävla prinskorven hon har stoppat in i överläppen.

Inga kommentarer: