torsdag 19 mars 2009

Egentligen är jag på uruselt...

... humör eftersom bebin skrikvaknade redan innan kl 05 i morse. Men så har jag precis kollat in min nya hobby och blivit vansinnigt glad.

Varje dag kollar jag först valutakurserna på Forex hemsida. Därefter kollar jag hur börsen ser ut just idag. Och även senare ikväll, för att se om det har hänt något ytterligare.

Idag är en sådan fantastisk dag! Dollarn kostar idag 8,30 vilket är en hel krona mindre än för ett par veckor sedan. Och pundet är nere under 12 kronor.

Nu skulle man ju kunna tro att jag var värsta börshajen som tjänar multum på minsta svängning, men jag glädjs åt det lilla i livet. Nämligen att det är fritt fram att handla på eBay igen. Y

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får instruera mig ang det där med Ebayshopping Maria.. Efter ditt inlägg gick jag in o kollade lite, fuck vad fina grejor det fanns. Drabbades av äckligt habegär, men har aldrig handlat där och undrar lite över frakt, tull och så.. Hm.