söndag 1 mars 2009

Mars är en kritisk månad...

... för min ekonomi. Å inte blir det bättre av att jag varit å storhandlat på Polarn o pyret. Men välekiperade barn är väl en slags investering det med.

Om tio dagar fyller älskade Lillnoe ett helt år. Ett år! Mitt lilla hjärta. Jag har köpt en Bobbycar till honom idag som han ska få i present. En blå. Så pojkarna slipper slå ihjäl varandra.

Och den 20:e fyller Mattias år. Trettiofem bast liksom. Ska man fira det något speciellt? En av mina bästa kompisar gav sin sambo ett häfte knullkuponger en födelsedag - fast det skulle hon aldrig erkänna officiellt. Men det fanns iallafall kuponger han kunde lösa in för olika slags sexakter. Det kanske vore nåt.

Och den 27:e fyller Molly 9. Mitt första barn och enda dotter. Det är klart att det är något speciellt. Hon får iallafall ett Nintendo DS med Super Mario Bros i present - men hon har delvis sparat ihop till det själv. Och så får hon lite kläder och någon bok och film. Kalaset är bortlejt för länge sedan. Det är det bästaste bästa faktiskt om man har råd.

1 kommentar:

Anonym sa...

...och jag väntar på önskelista....