måndag 14 februari 2011

Mamma! Du är världens...

... finaste människa. Jag är så tacksam att jag har dig i mitt liv; och att du är den bästa mormodern till mina barn. Du är alltid så hjälpsam och fixar och ordnar så att alla ska ha det bra. Jag älskar dig!

Sen har du några ganska fula Ullared-tröjor också. Och det var du som hade ihjäl min orkidé nu när jag var bortrest. Och så dansar du ganska konstigt. (Det här skrev jag mest för att du inte ska bli gråtig över fina ord. Du är så mycket bättre än du någonsin tror.)

Men iallafall. Grattis på födelsedagen älskade mamma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du för så fina ord men trodde du på fullt allvar att det skulle hindra mig från att gråta ;)

Kramar tillbaka <3
Mamma

Anonym sa...

Till och med jag gråter..gud vilka fina ord..tänk om du sagt dom en helt vanlig dag -94 typ..istället för hmm..allt annat..skönt att mammor står pall! <3 <3 <3

kram Theres