lördag 5 februari 2011

Jag håller på och kollar...

My heart belongs to... Tiffany's
... runt litegrann på resor. Är det inte det ena så är det det andra som man vill lägga pengarna på. Men vi har ju faktiskt en resa som ska planeras, inte bara för att jag vill drömma mig bort.

Resfeber har de faktiskt riktigt bra erbjudanden just nu när man bokar hotell och flyg ihop. Man får 10% av resans värde i form av en värdecheck på en ny resa om man bokar senast 13 februari. Perfekt! Då kan vi åka på en höstweekend också. :)

När vi åker bort, har min syster Pernilla lovat att passa småkillarna. Dock inte helt gratis. Hon kräver ett Tiffany's-halsband som betalning, men det får jag väl överleva. Det ger mig ju också ytterligare en anledning att strosa längs femte avenyn med en turkos påse i handen.

Inga kommentarer: