torsdag 17 februari 2011

Jag fortsätter väl med...

Vilken dröm!
... tvätthelvetet idag. Handdukar, badlakan, kökshanddukar, grytlappar, förkläden, gardiner, sofföverdrag, kuddfodral, stolsöverdrag, sängkläder, mattor, dukar - och så all övrig tvätt såklart. Nu menar jag inte att jag aldrig tvättar käkshanddukar eller sängkläder annars - det är inte bara så ofta jag väljer att ta allt på en gång. Blääääääää.

Men okej. Jag pluggar också. Jag tittar på en video från en föreläsning. Molly går förbi och undrar varför jag youtubar en man som ser ut att vara utvecklingsstörd. Hon fattar ingenting.

Åsså ska jag till frisören också. Bye bye förskräckliga utväxt! Och så har vi Molly då som håller alla tummar och tår att jag ska komma hem med en toning åt henne, så att hon får bort det dära gröna från poolen i Thailand. Vi får väl se vad Ramadan säger.

Inga kommentarer: