lördag 26 februari 2011

Jag funderar på att köpa...

... ett promenadband. Är det någon som har ett och kan ge mig en liten review?

Jag skulle vilja ha en tv till sovrummet också.

Och FORTFARANDE Josef Frank-kuddar till soffan. Varför är det ingen som barmhärtigar sig över det faktum att jag velat ha en eller ett par i typ ett och ett halvt år?

Och nya påslakan från Lexington.

Eller ett helt Lexington-liv förresten. Med ett gigantiskt vitt trähus i New England-stil precis vid havet. Där jag ska gå hemma och plottra och greja lite i trädgården med fina trädgårdshandskar. Jag ska odla rosor såklart. Och ha en egen kryddträdgård. Barnen ska vara fem och sex och åtta år och inte bli en dag äldre. Molly ska ha lockigt hår och vit klänning och gunga på en gunga som Mattias satt upp i en av de stora ekarna på tomten. Ludvig och Love ska springa omkring med gräsfläckar på knäna och jaga varandra på ett kärleksfullt sätt, bröder emellan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha!!! Du är så rolig,Maria!

kram Svärmor!