tisdag 6 april 2010

Vi försöker leva ett så...

... normalt liv som möjligt. Storhandlar på Ica Maxi, Molly åker till badhuset och Love är tillbaka på dagis för första gången på en månad.

Tar med mig Ludvig ut på en liten provlek på altanen - ganska lugnt och stillsamt med nya såpbubblor jag köpte idag. Tio minuter går det innan han börjar hosta. Går in igen. Känner mig ganska uppgiven.

Det pulserar i örat och värker längs med hela kinden och halsen. Tar dubbla panodil var tredje timme och försöker se glad ut ändå.

Love bara skrattar när han ska gå och lägga sig. Han sitter och dinglar med benen i glappet mellan sängen och stödbrädan. Jag har ingen energi för spring ikväll och blir irriterad. Ludvig hostar och snorar. Jag försöker läsa resekataloger och drömma mig bort ett slag.

Inga kommentarer: