torsdag 22 april 2010

Äntligen framme! Vilken...

... sjukt lång och jobbig resa vi har haft. Ska försöka sammanfatta lite innan vi ska iväg på middag och konsert. Och jag har ju köpt sladd och allt så jag kan dela med mig av lite kort.

Titti och jag åkte till Arlanda vid halv sju på tisdagsmorgonen. Här väntar vi på taxin.

På Arlanda fick vi vänta och vänta. Helt öde och allt inställt. Lite kuslig känsla nästan.

Vid nio fick vi sätta oss på bussar till Oslo. Resan tog lite drygt åtta timmar. När vi kom fram till Gardemoen fick vi stå i kö för att checka in i två och en halv timme. Alla var måttligt roade.

Flygresan gick ganska bra iallafall. Här åker vi mellan terminalerna på Chicagos flygplats O'Hare.

Naturligtvis hade vi missat anslutningsflyget ner till Orlando - men detta lilla problem sköttes otroligt smidigt av SAS personal. Vi fick genast en natt på Hilton O'Hare och matkuponger. Jättefint hotell och sängar to die for!

Imorse åkte vi då vidare till Orlando med första morgonflyget. Och jag känner redan att Florida är min grej. Det är alltså helt fantastiskt här. Jag tror jag kanske måste flytta!

Utsikt från hotellrummet.

Lunch. Allt är XXL, precis som det ska i USA.

Äntligen fick jag träffa Mattias igen! Så här coola är vi ihop.

Livet vid poolen.

1 kommentar:

Lotta sa...

Nepp! Det där ser inte alls härligt ut! Nu tänker jag omedelbart bläddra vidare till nästa blogg...