onsdag 21 april 2010

Klockan är 05.10 och...

... jag och Titti har tillbringat natten på Radisson Blu. Såklart var vi så smarta att vi låg och bubblade och skrattade om livets alla dråpligheter ända fram till ett. Vi är verkligt pigga nu.

Inser att jag glömt USB-sladden hemma, så det blir lite halvsvårt att föra över kort till datorn denna semester. Men jag ska nog försöka skaffa en ny.

Alternativt kanska jag kan be bussen åka förbi hemma så jag kan hämta den på vägen. Vi ska nämligen transporteras den nätta sträckan Stockholm-Oslo om någon timme. Känns jättekul att flyga från Norge istället. Men man ska väl vara glad att man kommer iväg, antar jag.

Risken är väl ganska överhängande att vi då också missar vårt anslutningsflyg till Orlando när vi väl kommer fram. Men det är ett låååångt senare problem. I'll let you know. Nu väntar jag bara på att Titti ska sätta på sig ansiktet så vi kan gå ner och äta frukost innan detta äventyr startar.

1 kommentar:

Anonym sa...

LYCKA TILL PÅ FÄRDEN!!!!!!!
kRAMAR FRÅN SVÄRMOR!
aLLT VÄL HÄR!!!