onsdag 28 april 2010

Nu när vi har varit inne...

... en stund så inser jag att jag är lite lätt småröd, om man ska vara snäll. Ska man vara ärlig så är jag röd som en signalkräfta. Spf 8 kanske var lite snålt när man legat halva dagen under Floridasolen?

Jag försöker ta lite kort så man kan se hur illa det är, men hotellrumsljuset är snällt i samtliga rum.

Men skitsamma, på't igen imorgon. På eftermiddagen åker vi tillbaka till Orlando och sedan börjar vi vår resa hemåt Sverige tidigt på torsdag morgon.

Nu ska vi gå ner till bästaste restaurangen igen och äta middag, för får jag inte äta den där kycklingen en gång till så kanske jag kommer ångra mig hela livet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt och solbränd du är,Maria!
Här har vi fortfarande albylfärg!
Välkomna hem! Allt bra här!
Kramar Margarete