tisdag 13 april 2010

När jag satt och kollade...

... runt lite på facebook igår, blev jag lite förstenad när jag såg att en bekant till mig hade en gammal pojkvän - eller ja, relation - till mig som vän. Inte så konstigt i sig kanske, men han bor i Stockholm och vi har liksom inga gemensamma kompisar - så jag blev väldigt snopen.

Och så var jag ju naturligtvis tvungen att klicka på hans profil för att kolla hur han ser ut nu såhär över femton år senare.
Är det fler som har gjort det här misstaget?

När jag klickar på hans fotoalbum håller jag på att svimma. Den här killen som var så vrålsnygg och cool 1994 och som jag typ var dööökär i, har förvandlats till en riktig padda under åren. Jag satt här och gapade och klickade vidare, kort efter kort på den här ölfeta sliskiga dvärgen som fortfarande tror att han lever mitt i sina glansdagar.

Jag vet att man inte får göra så här, men jag var tvungen för att ni ska förstå.
Just den här posen känns väldigt hård, tycker jag.
Han har tydligen väldigt coola kompisar också. Jag önskar att ni kunde se deras ansiktsuttryck!
Det här med att knyta näven och vråla tufft känns som en favorit...
... som sagt... fast här är han väl dubbeltuff med TVÅ knytna nävar och ett morrande som heter duga.
Denna goa kropp går inte av för hackor!

Inga kommentarer: