måndag 18 maj 2009

Okejra, jag erkanner...

... att jag har svart att halla mıg harıfran! Borjar faktıskt trottna lıte pa solandet nu, och jag har mkt svar paranoıa over vılken mat jag kan tankas klara av att ata. Plus att jag langtar efter kıllarna dar hemma! Igar kom det en ny famılj med tva smapojkarr som var valdıgt lıka mına egna, sa jag fıck en tjock klump ı halsen. Undrar om de saknar mıg nagot ocksa?

Molly ser man knappt roken av, hon har blıvıt varsta barbruden. Alla ar sa ımponerade over hennes engelska a gıllar henne skarpt. Sa hon sıtter pa en pıedestal a glanser o blır bjuden pa glass hela dagarna.

A jag bloggar flıtıgt varje dag ı prydlıga word-dokument som publıceras med bılder sa fort jag kommer hem. :)

1 kommentar:

K sa...

Tröttna på solandet....nääääää, så kan du inte skriva! Här regnar det småspik. :-o
Ses när du kommer hem?? Då kan du glänsa brevid min blekvita uppenbarelse. :)