tisdag 5 maj 2009

Klockan är halv...

... tolv och Love sover än. Ja, det är inte svårt att fatta att han är sjuk.

Ska försöka sammanfatta London lite! Det blev en mycket intensiv helg.

Mötte upp Madelene på busstationen här i Karlstad och åkte till Örebro, där vi blev upphämtade av Maria. Åkte sedan bil till Arlanda. Här är mitt fantastiska resesällskap!


Maria och Madelen

Framme i London vid 17-tiden. Vi alla åkte åt skilda håll - jag tog tåget till Paddington där Mattias mötte upp mig! Till hotellet och bytte om. Världens största rum med storstadshotells mått mätt!
Mattias


Väntade på Mattias och hade tråkigt, del I.
Åkte upp till Camden och shoppade alla dagligvaror som Molly beställt. Lämnade av dem på hotellet. Åt middag, tog en pint på en lokal pub. Mötte upp övrigt resesällskap i hotellbaren innan vi gick och lade oss hyfsat tidigt.

Frukost på hotellet. Pratade igenom dagen med de andra. Kristian valde att följa med mig och Mattias på lite shopping.

Mattias och Kristian vid National Gallery

Tog ett litet lunchstopp. Hade redan hunnit handla lite.


God förrätt: Filodegsrullar fyllda med fetaost och spenat. Liten kålsallad med honungs- och senapsdressing. (Fick sedan så bråttom att jag glömde ta kort på huvudrätten!)
Vi.

Mattias och Kristian åkte för att se på fotboll. Jag shoppade glatt vidare och brände pund i rasande fart. Möttes igen i hotellbaren vid 18-tiden.

Madelene och Henrik


Mattias och Patrik

Upptäckte i hotellhissen att Henrik faktiskt inte har några näshår!
Väntade på Mattias och hade tråkigt, del II. Lekte Linda Rosing. Men det blev mest näsborrar.

På väg till "vår" tunnelbanestation (kom nämligen på att jag tagit väääldigt lite bilder... men ingen jävel ville vända sig om)

Ryggar: Kristians, min, Madelenes och Henriks

På en indisk restauang uppe vid Piccadilly. Vansinnigt roligt!

Henrik (Kristian gömd bakom), Mattias, jag och Madelene.

Å ett besök på en Ben & Jerrys-glassbar till efterrätt. :)


På tunnelbanan på vägen hem fanns det en man som stod för underhållningen genom luckan.


Dags för hemresa. Paret Forsman nöjda och glada över Londonvistelsen.

Patrik och Maria
Vissa yngre förmågor (läs:Kristian) har haft svårt att dricka alkohol i 30-plussares takt.

I bilen på väg hem från Arlanda.

Mattias mycket irriterad över sådant här bilkörande.

Köpte ett Plumping Lipgloss på Victoria's Secret. Hände nada. Fortfarande miniöverläpp.


Å väl hemma hittade vi en liten playmate i soffan.

Inga kommentarer: