lördag 30 juli 2011

Jahapp, då ska vi...

... se, gårdagen var det ja:

Efter frukosten gav vi oss alltså ut i myllret. Efter att ha spenderat över $150 på Sephora, gick vi sedan över gatan och runt hörnet och köpte sjuttiokronorsjeans på Forever21.

Å eftersom vi ändå var in th neighbourhood, pasade vi på att åka upp i Empire State Building - där jag inte varit sedan jag var i NYC 1999 och var gravid med Molly. Sedan dess har jag utvecklat en ganska jobbig höjdskräck. Men eftersom jag var rätt så skyddad av både hög mur och ordentligt stängsel vågade jag mig fram till kanten.

Efter det stannade vi och tog en fika...

... innan vi shoppade lite mer. Victoria's secret, Tiffany's, och som här, på det berömda pianot på FAO Schwartz.

Å sen blev det fruktansvärt oväder i den trettiogradiga värmen! Himlen öppnade sig och på en kvart var det grymma översvämningar så folks flipflops flöt bort i strömmen :)

Inga kommentarer: