måndag 18 juli 2011

Jag har alltså lyckats...

... rädda en del fotografier från mögel/förmultningshelvetet i källaren. Här delar jag med mig av the best of the best, kan man säga!

Jag å min bästis Céline. När jag tittar på det här kortet känner jag att jag kanske kan förstå var Love får sina känslosvallningar ifrån.

Vi gillade visst att bada också! Céline har en mycket tidstypisk frisyr, får man väl ändå säga. (Själv ser jag ju likadan ut i håret än idag, tyvärr.)

Klasskortet i ettan. Jag hade övat länge på hur jag skulle le mitt allra vackraste leende. Snygg tröja hade jag också - som min mormor hade stickade. Sedan fanns det några fastsatta diamantnitar på ena bröstet. Så underbart fin.

Studenten. Lite låtsashångel med min käraste Fredrik.

Här sitter jag i min flotta påfågelkjol hemma hos mamma. Jag är nyss fyllda tjugo och har mitt alldeles färska bebiknyte Molly i famnen.

Å min tjugofemårsdag. Nyförlovad sedan fem dagar tillbaka (vilket jag gärna ville visa på den här bilden, tror jag!)

Inga kommentarer: