torsdag 1 december 2011

Här har vi en som...

... gick i pyjamas fram till lunch. Iofs berodde det mest på att jag gick direkt från att vinka av pappan och barnen till att sätta mig vid datorn och skriva på min rapport, men ändå. Au naturel i pyjamas och kofta. Men jag har har hunnit dammsuga och vika tvätt och städa i trappuppgången och i tvättstugan och slå in julklappar också. Och wordfeuda förstås.

Dagen började ju så trevligt också. Ludvig och Love sprätte upp ur sängen och åt frukost i rekordfart, för att kunna bänka sig i soffan kvart över sju. Molly var dock inte riktigt lika med på banan, men hon gjorde ett tappert försök.

För idag är det ju julkalenderdags! Första avsnittet bådar bättre än på många år tycker jag. Ludvig var lite rädd för tjuvarna och Love trampade mest nervöst och ville att det skulle ta slut snabbt så han kunde öppna sin chokladkalender också.

Inga kommentarer: