lördag 24 december 2011

Ah, vilken helvetesdag det...

... blev igår. Jag som bara hade tänkt puttra omkring här hemma och baka lite pepparkakor och så. Istället belv det en massa strul med diskmaskinen, och vi åkte och köpte en ny och hem och installerade den och vatten över hela golvet och slangar som inte passade och vidare till tippen med den gamla och hejbaberiba.

Sedan hade jag även lovat att slinga håret på Molly, hämta Pernilla på tåget, fixa middag och styra upp en liten angenäm uppesittarkväll (där den enda vinsten av tio blev en fisig miljonbingolott). Lägg till lite dramatik och överuppspelta barn, samt att jag klippte håret på Elliot vid midnatt, gjorde väl kvällen komplett. Jesus and Lord låt mig överleva även denna dag. Jag väntar in min pappa på lite förmiddagsfirande och sedan är det fullt pådrag här resten av dagen.

Och ja just det, ♥GOD JUL♥, var det visst! :)

Inga kommentarer: