tisdag 13 december 2011

Har varit uppe sedan...

... ottan (jag ♥ gammelsvenska), för att hinna med den här gullkrakens luciafirande på dagis.

Dagen ligger framför mig och jag har precis fixat färdigt en skoluppgift och har därför inget mer att göra. Där ser man! Mattias jobbar för två, jag jobbar för ingen. Så det jämnar väl ut sig.

Jag har inte ens någon tid att passa i eftermiddag, eftersom mormor hämtar barnen för deras årliga julgodisfixardag. Men eftersom jag själv fyller år om fyra dagar kanske jag skulle ta och baka något jag med. Fast igår var jag bra sugen på att bara skita i hela alltet, när jag hittade flygbiljetter till Goa för under femtonhundra spänn, och lyxhotell för trestusen i veckan. Det hade varit något det! Jag behöver se något annat än K-town nu.

Inga kommentarer: