tisdag 29 november 2011

Alltså, jag har varit...

... ute på tre veckors praktik, och det blir per automatik sämre bloggande då. Jag varken vill eller får skriva om det som händer där - trots att det är en evig bergochdalbana där borta. Men sista dagen organiserade jag och en annan tjej ett överraskningsdisco sista dagen, med discolampor, ballonger, serpentiner - och Eric Saade på högsta volym såklart. Barnen fick inträdesbiljetter och papperspengar som de fick komma och handla med i en liten kiosk vi hade gjort iordning, där vi sålde saft och popcorn. Så det blev lite mattetänk mitt i det roliga! Och vi körde dansstopp och limbo och en massa andra grejer, och vi hade så sjukt kul allihop!

Å nu så har jag en rapport att skriva, sedan har vi en mastodontvecka framför oss, å sen, sen... hoppas jag att det börjar gå ner i varv inför jul - för det gör iallafall jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bravo Maria! Du g ör absolut avtryck under dina dagar i "verkligheten"!!!
Kram Maggis!