fredag 16 december 2011

Morgonen började med att...

... jag och Ludvig grät till julkalendern. Bra start på dagen kan man tycka! Själv ska jag unna mig ett långt besök på Ica Maxi, och sedan tar jag med den här förskräckliga utväxten och hälsar på hos frisören. Jag fyller ju år i morgon, och då ska man både vara fin och ha lite mat hemma att bjuda på!

PS. Drygt inlägg innan om barnens sovvanor, jag vet, men jag skriver ju det här som en snäll (och kraftigt censurerad, komihåg! personlig men inte privat) variant av en dagbok, och så skriver jag ut bloggen i bokform att skicka vidare till kidsen, å då är det ibland roligt att titta tillbaka på hur det var när de var små.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maria,så jättebra att du sparar bloggen till barnen!!! Kan en farmor få köpa boken? Kram Margarete

Monkan sa...

Skönt att höra att det inte bara var jag som fällde en tår... i år känns den väldigt gripande och har ett fint budskap...*snörvel*
Ha en fin fjärde advent
monika