lördag 1 januari 2011

Natten var rätt så…

… pissig, med tanke på att 1. Love vaknade och trodde det var morgon klockan 00.30 och 2. alla nyårsfirare som skrålade och skrek som de värsta tonåringar i hotellkorridoren halva natten. Herregud, är inte detta ett familjehotell!? Trodde jag var tillbaka på Sunny Beach -98. Inte för att jag har varit där, men ni hajjar.
Love somnade om och 10.10 vaknade jag med panik, för är det någonting jag inte vill missa så är det hotellfrukosten! Sprang ner med Love i vagnen medan Ludvig och Molly låg kvar på rummet och vaknade till liv. Love åt yoghurt och drack vatten och juice, och jag och Mattias hurrade över att han ätit duktigt. Ett tu tre så gapar ungen och kräks en stråle över… ja, över allt.
Efter den lilla chocken så piggnade han till, och vi spenderade större delen av dagen vid poolen. Underbart varmt och härligt! När vi blev trötta gick vi tillbaka till hotellrummet och Love bäddade ner sig för att se på tecknade barnprogram på thailändska.


Kvällspromenad nu nyligen till Kamalas ”city” där vi har ätit middag och glass och prutat och handlat fejksandaler och simglasögon och så. Nu är det dags för Hells Kitchen på datorn, och sen äre natta. Åsså kör vi samma race imorgon igen va! J

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara ni! Hittade en napp i morse,och hade gråtit om jag kunnat! Kram svärmor