måndag 3 januari 2011

Övriga aktiviteter denna…

… dag:
·         Hämtade tvätten. Strykt, stärkt och pressat på mindre än 24 timmar. Tack för det madam!
·         Mattias och jag har varit på massage. Rätt så ont och plågsamt stundtals, men ack så skönt efteråt!
·         Loves ilskna utbrott har eskalerat och resulterat i rätt så mycket skrik under middagstid de två senaste dagarna. Mamma skulle vara oerhört stressad om hon var med.
·         Kändisspotting. Jag vet att Katrin Zytomierska och Bingo Rimér är på det andra Sunwinghotellet ett par kilometer bort. Men Kamala vill ju inte vara värre såklart! Idag spottade jag Andreas Jonsson med familj vid poolen. Jag skyndade mig upp med kameran och tog ett smygkort. Molly skämdes rejält och kallade mig för värsta paparazzi. Men kändistätheten ökade ännu mer! Jag låg och blundade i godan ro i en minut, och då hörde jag plötsligt en mycket välbekant värmländsk stämma. ”Jo… ja… men vilket band var det då? Var det på Cinderella det eller?” Jomenvisst! Den härliga kryssningsvärdet från femmans succéprogram Färjan! Kändis, var ordet. J


Inga kommentarer: