fredag 21 januari 2011

Gårdagen fortsatte med...

... hemmapluggand och öronvärk. Gjorde ett hysteriskt försök att pigga upp mig, genom att åka till bageriet och köpa fika till mig och kidsen. Molly och jag köpte semlor och Ludvig och Love fick krämbullar. Bageriet hade visst bytt ägare och helt plötsligt var semlorna ungefär dubbelt så stora - och dubbelt så goda. Men tillåmed för mycket för mig som är helt galen i semlor. När jag var gravid med Molly kunde jag lätt smälla i mig ett trepack själv.


I uppiggningsruset bestämde jag även att vi borde gå på bio! Jag och Molly hade knyckt ett par biobiljetter hemma hos mammas b-friend som ändå skulle gå ut medan de är på semester. Så vi gick på Meet the parents: Little Fockers, en sådan där halvkul film med väldigt mycket bra skådespelare, som gör att man känner sig rätt så nöjd när man går därifrån trots alla överdrivna händelser.

Inga kommentarer: