söndag 25 maj 2008

Tradera är verkligen Da Shit...

... när det gäller att casha in för gamla grejer man vill bli av med! Den senaste månaden har jag sålt saker för 5437 härliga kronor, mestadels barnens avlagda kläder. Trevligt! Beställde genast ett par Småfolks-t-shirts till Ludvig, det är han värd tycker jag! :) Han har gått utan blöja hela dagen utan olyckor, grymt duktig!

Firade Mors Dag med fika på balkongen. Fick presentkort på MQ av mina fantastiska ungar, ja tänk vad de fixar alldeles själva! ;) Molly hade även gjort en jättefin teckning med en tjej (med puppar) och en kille (med hatt) som skulle gå in i ett hus som det stod "PARTY" på. Plus att hon gjort ett fantastiskt bokmärke av Lego Clikits eller vaddetnuvarförnåt.

Reflektion: Svågerns blogg är mkt underhållande. http://ts77.blogg.se/

1 kommentar:

Anonym sa...

ja den där grannen som jag citerade är en knasig typ med en stooor studsmatta.. det gillar vi!! haha.. det har lite blivit mitt favvo citat faktiskt. tycker det var hysteriskt roligt sagt. :O)