onsdag 14 maj 2008

Hade mysigt igår...

...och Molly och jag gick och köpte pizza. Molly åt en halv vuxenpizza (!!!) medan jag stod och drog Love i vagnen över tröskeln. Nytt rekord typ!

Mattias kom hem ganska tidigt, så jag och Molly lade oss i min säng (ja, hon fick sova där!) och kollade på TV ihop. Hon ville kolla på Dr Phil och jag ville kolla på MTV. Någonting säger mig att det borde vara tvärtom. :)

Love hade svårt att somna på kvällen. Jag och Mattias satt och pratade i soffan (medan han drog Love i vagnen... detta eviga dragande, gaaahh!) och det var fint och lite vuxet och oändligt mycket kärlek.

1 kommentar:

Mamasnest sa...

Nu äntligen får jag ändan ur att börja blogga jag med.
Jag snor din idé rakt av, hoppas att det är ok. ;-)

Vi måste ses snart så att jag hinner snosa bebis innan han börjar skolan.

Kram Jill