lördag 24 maj 2008

Nu har jag ändrat...

... inställningarna här på bloggen, så man kan lämna kommentarer utan att vara medlem - man kan till och med vara anonym! Tänkte att det är bäst jag fixar det eftersom det är så vansinnigt många som läser här och jag har fått en FÖRFRÅGAN om att kunna kommentera ... det var ju då maken som inte "orkade" bli medlem.


Har ganska tråkigt, Lillnoe har varit Lillskrikarn och ja... en sak som oroar lite är att han i vissa stunder har drag av både min och Mattias pappa. :D


Är sååå shoppingsugen. Köpte dessa till Molly på eBay. Inte för att jag vet varför men de var ju söta iallafall. Hon kan ju ha frukt eller något i dem.


1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du ordnat så man kan kommentera!
Jag är överlycklig över din blogg så jag kan följa dej å din fina familj =)
Att ses på riktigt är en utopi...
Puss å kärlek