tisdag 27 maj 2008

Somnade ifrån hela skiten igår...


... så det blev ingenting bloggat och jag blev superstressad, haha!


Love har ju börjat sova i 15 minuter på dagtid, och vill bara bli buren i bärsele, otroligt enerverande. Men OK. Igår somnade han innan kl 22 och vaknade inte för mat förrän 04.15. Sedan somnade han om och vaknade efter kl 08 när jag redan gått upp. Helt otroligt!!! Iofs sov han på min arm tätt, tätt intill så han låg nog ganska skönt.


Köpte lite kläder till Molly på Lindex. Den kraken växer ju som jag-vet-inte-vad periodvis.


Var på avslutning på dagis igår. Skämdes något alldeles oerhört å alla föräldrars vägnar eftersom ingen fått tummen ur och samlat in pengar till en blomma eller något. Tycker ändå att jag hade ett legitimt skäl (läs: besvärlig bebi) att inte vara ansvarig. Bestämde mig för att köpa lite lyxig choklad till fröknarna på fredag. Då går Ludvig sista dagen innan en lååång sommarledighet! Det kommer ju inte han tycka är jättekul eftersom han älskar dagis, det är mer vi vuxna som tycker att vi gör barnen och oss själva en FANTASTISK tjänst som ska vara lediga hela sommaren ihop.


Fråga mig i mitten av juli om jag fortfarande tycker att det är en lika bra idé.

Inga kommentarer: