fredag 16 maj 2008

Klockan sju igår kväll...

...kom Mattias hem och barnen hade inte fått kvällsmat än! :( Tyckte att han kom hem så tidigt, men när jag kollade på klockan så var det ju egentligen läggdax för Ludvig! Slarvig mamma med skrikig bebis!

Ja, och skrikandet fortsatte halva kvällen. Mattias åkte och köpte mat för att vi skulle få i oss något överhuvudtaget, han åt pizza och jag åt någon pasta som det typ bara var champinjoner i! :( Efter att Mattias badat med Love lugnade han ner sig och somnade strax innan 23. Jag och Mattias hade tänkt kolla på "Sverige pussas och kramas" som vi spelade in i onsdags på den FANTASTISKA digitalboxen, men kom fram till att vi nog skulle passa på att sova när Love också gjorde det. Var iofs vansinnigt sugen att titta på "Tores school of fuck", såååå jävla roligt!!! Tores sidekick Tord Brontén är ju superkul!

Nu har jag precis lämnat Molly på skolan, Ludvig på dagis, lagt i en tvättmaskin och plockat lite, så nu ska jag kolla mina favvisar på nätet! :) Blev inget shoppat hos smallkids igår, men beställde lite Katvig från rumba.se och Molo från matadorkids.se till Ludvig. Jag har världens mest väldressade barn, hihi! Till och med Molly som bara vill ha dödskallekläder från KappAhl (yuck), men hon kör sitt eget race, bra tjejjen! :)

Inga kommentarer: