söndag 9 oktober 2011

Igår spenderade vi halva...

... dagen ihop med Ludvigs klasskompisar på Orrleken. Man känner lite lätt prestations-ångest när de oerhört hurtiga klassföräldrarna styr upp sådant här. Men trevligt var det iallafall - om än lite kallt. Eller svinkallt, beroende på hur man ser det.

En lycklig tweenie och hennes om möjligt ännu lyckligare vän följde med (läs: tvingades med för att undvika att de sitter och spelar Sims en hel dag) och vi hade väl inte mer än klivit ur bilen när hon frågade "När ska vi åka hem?"

Och när vi väl kom hem så gick musten fullkomligt ur mig, och jag kände mig frusen och varm och totalt energilös och sjuk och på dåligt humör och... ja, det var väl allt.

Men idag har jag vaknat med en enorm ork! ... eller också har jag mest masat mig upp ur sängen för att Ludvig har en playdate redan klockan tio. Hurra!

Inga kommentarer: