söndag 30 oktober 2011

Började dagen med en...

... lååång sovmorgon - trots att vi ställt om klockan! - vilket kanske var välbehövligt, eftersom vi hade barnvakt och var på inflyttningsfest/ middag igår. Nu kan man ju tro att vi vaknat bakis och valt att dra täcket över huvudet, men sanningen var att jag var så dödstrött kvällen innan att jag mest satt i soffan och gäspade. Jätterolig gäst va! Tur att det är förlåtande människor man umgås med.

Men när jag väl vaknat med ett ryck, styrde jag upp rätt så snabbt och bjöd barnvakten på smarrig brunch! Och sedan har det väl mest varit en vanlig söndag. Dock med lite intensivt hotell-letande ihop med mina kära resekamrater i april. 15 000 personer ska visst på samma mässa som vi, så man måste väl kanske passa på att boka något bra redan nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för smarrig brunch! kram svärmor,"barnvakten" <3