onsdag 5 oktober 2011

De här barnen har...

... det inte lätt. Den här fotbollssäsongen ser nattsvart ut, speciellt sådana kvällar som i söndags när vårt älskade Arsenal förlorade mot Tottenham. Och det är då pojkarna blir lidande. Till exempel kan Mattias få en väldig lust att slänga ut ett barn eller två genom fönstret.

Och lägg gärna märke till hur Jerker sitter helt oberörd i bakgrunden! Han jinxade hela matchen genom att komma utan Arsenal-tröja förresten.

Och vad jag längtar till London, förresten. Jag försöker få med mig Mattias dit på lite julshopping framöver. Men han kanske måste gå till tandläkaren istället. Man får prioritera. Jag väljer ju shoppingen vilken dag som helst i veckan, men när Mattias har en visdomstand som växer på tvären kanske jag får ge med mig trots allt.

Inga kommentarer: