lördag 8 oktober 2011

Det är ingen hemlighet att...

... jag har lite lätt ångest över att inte ha någon höstresa inplanerad. Jag behöver ha något roligt att se fram emot! Och jag tror att det finns ekonomi till det trots att vi ska till Florida i april.

Mattias har en massa grejer planerade i höst med jobbet, så han får sin beskärda del av roligheter (mitt emellan allt slit också såklart!), så han är inte så stressad. Men jag... uuuäää. Fia frågade mig om vi inte kunde åka på någon sådan där tjejkryssning och gå på deras spa, men jag vet inte... jag är inte så sugen på sånt dära båtande.

London är alltid ett givet val - inte minst för rolig julshopping! - men jag tittar på lite andra alternativ. Till exempel skulle jag gärna vilja möta hösten i Köpenhamn. Lätt och smidigt att ta sig till från Karlstad!

Eller Marrakech. Norwegian flyger dit billigt. Tänk att få fynda tyger och keramik. Och kakel inte minst!

Spavistelse i Tallinn är också grym valuta för pengarna. Ja tack!

Inga kommentarer: