fredag 28 oktober 2011

Har haft en nästan helt...

... ledig dag. Skrev färdigt min rapport redan igår, vilket innebar att jag kunde gå och lägga mig igen en liten stund efter att jag lämnat barnen. Men så drömde jag att vi var i Florida och att vi hade två thailändska städerskor som länsade safety boxen, och att jag kom in mitt i alltihopa (och så var det något med Fia och Lara också, som jobbade i någon glassbar - mer minns jag inte), och jag vaknade med ett ryck och var både rädd och arg - så det var lika bra att gå upp och ta ett bad. Lite lunch, tvättande och plockande senare har jag nu hamnat här. Fast jag har massor med grejer att göra; saker som ska skrivas in i kalendern, lappar som ska fyllas i till skola och dagis, och saker som ska förberedas och/eller planeras. Och så måste jag en snabbis till affären. Härliga fredag!

Inga kommentarer: